dimecres, 22 de setembre del 2010

Benvinguts al nou bloc !!


Presentació

Hola!
Em dic Laia  vaig al col·legit Sant Antoni Maria Claret (SAMC), ara faig 4rt ESO.
Per a l’àrea d’informàtica hem agut de crear un bloc on anirem penjant, la feina que anem fent. Aquest bloc també servirà com a comiat, ja que es l’últim curs en aquesta escola.
Penjarem també articles relacionats amb l’informàtica, com per exemple alguns escrits, però també música imatges i possiblement algun PowerPoint .
Com aquest bloc el formen alumnes de l’últim curs, també hi hauran articles relacionats amb el final de curs, el final d’una etapa que tots hem viscut amb alegria i esforç.

6 comentaris:

  1. Hola Laia!
    M'agrada molt el teu bloc.
    Només ens queda al SAMC un any per gaudir de tot el que poguem!
    Doncs res, quan tinguis una estoneta comenta'm!

    Un petó ben gros!

    ResponElimina
  2. Laiaaa!
    oooh! m'agradava mes el fons que tenies.. pero aquest també m'agrada eeehh!
    Deu meu.. tants anys juntes i només ens queda 1 any... joooo TT

    Molts petonssssssssss!!!! (LL

    ResponElimina
  3. Aquí está el link Laia:
    http://www.xtec.cat/~jgurrera/index.htm

    PD: Que guapo el blog
    bye!

    ResponElimina
  4. Holaa!
    M'agrada molt el teu bloc.
    un peto guapa(K).

    ResponElimina
  5. Laiiietaaaa!!!!! =)
    molt viu el teu fons
    un petoonass!!!(L)

    ResponElimina
  6. LAiiiAA!(L)
    C0m eestas? :)
    M'agradaa el teu bloc, està bastant bé.
    És bastant viu el f00ns.
    Béé, un pet00nàs
    AdééU

    ResponElimina